Ruilen & retourneren

Uw bestelling wordt altijd met plezier voor u klaargemaakt en verzonden. Normaal gesproken kunt u een bestelling niet terugsturen.

Alle kaas gaat hier vers en vacuum verpakt naar het verzendpunt en we verpakken iedere verzending zo goed mogelijk. Helaas kan het zijn dat de vacuümverpakking niet meer goed geseald is als de kaas bij u aan komt. Dan kunt u dat stuk het beste als eerste gebruiken. Dat product is nog prima een tijdje houdbaar. Mocht er wat schimmel op de kaas zitten, dan is dat meestal maar een heel klein beetje en kunt u dat er af snijden. De kaas is dan nog prima eetbaar. We kunnen helaas niet elk stuk kaas wat schimmel heeft opgelopen onderweg, vervangen met een nieuw stuk kaas. Helaas is dat het risico van het kopen van vacuümverpakte kaas, net als dat kan gebeuren als u zelf kaas haalt bij een kaaswinkel.

We kunnen ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade die is veroorzaakt door (huis)dieren, het laten vallen van de bestelling, het incorrect afleveren van de verzending of andere zaken die buiten onze schuld zijn gebeurd.

Mocht u in uitzonderlijke gevallen toch contact met ons willen opnemen, doe dat dan wel binnen twee werkdagen na ontvangst.

In specifieke gevallen vergoeden wij de kosten van het verzenden en betalen wij u ook het aankoopbedrag terug, bijvoorbeeld als wij het onjuiste product hebben verstuurd. Als u zelf per ongeluk iets verkeerds heeft besteld, kunt u in specifieke gevallen wel uw aankoopbedrag terugkrijgen, maar betaalt u zelf voor de retourverzending.
Als u een verpakking hebt opengemaakt, kunt u het artikel helaas in geen geval meer terugsturen.

Als u na het lezen van deze aanwijzingen denkt in aanmerking te kunnen komen voor een retourzending, volg dan deze stappen:

Uw bestelling terugsturen?

    1. Neem eerst contact op met onze klantenservice om te bespreken of u in aanmerking komt voor de terugstuur procedure en zo ja, voor welke kostenvergoeding u in aanmerking komt.
    2. Na een overeenstemming sturen wij u een e mail met de afgesproken procedure.  Stuur de producten in orginele staat, onbeschadigd en onaangebroken terug in originele doos,  incl. een print van de email die u heeft ontvangen hierover.
    3. Maak gebruik van de adresgegevens die u van de klantenservice hebt ontvangen
    4. Zorg dat de huidige adressticker onleesbaar is.

    Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Als aan alle voorwaarden is voldaan, zullen we daarna de overeengekomen kosten vergoeden. Dit kan enkele werkdagen duren.

Contact opnemen met Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via 06-18493349 (mobiel), van maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@kaasdok.nl.