Ruilen & retourneren
Uw bestelling wordt altijd met plezier voor u klaargemaakt en verzonden. Normaal gesproken kunt u een bestelling niet terugsturen.
In enkele andere gevallen kan dat wel. In specifieke gevallen vergoeden wij de kosten van het verzenden en betalen wij u ook het aankoopbedrag terug, bijvoorbeeld als wij het onjuiste product hebben verstuurd. Als u zelf per ongeluk iets verkeerds heeft besteld, kunt u in specifieke gevallen wel uw aankoopbedrag terugkrijgen, maar betaalt u zelf voor de retourverzending.
Als u na het lezen van deze aanwijzingen denkt in aanmerking te kunnen komen voor een retourzending, volg dan deze stappen:
Uw bestelling terugsturen?
-
- Neem eerst contact op met onze klantenservice om te bespreken of u in aanmerking komt voor de terugstuur procedure en zo ja, voor welke kostenvergoeding u in aanmerking komt.
- Na een overeenstemming sturen wij u een e mail met de afgesproken procedure. Stuur de producten in orginele staat, onbeschadigd en onaangebroken terug in originele doos, incl. een print van de email die u heeft ontvangen hierover.
- Maak gebruik van de adresgegevens die u van de klantenservice hebt ontvangen
- Zorg dat de huidige adressticker onleesbaar is.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Als aan alle voorwaarden is voldaan, zullen we daarna de overeengekomen kosten vergoeden. Dit kan enkele werkdagen duren.
Contact opnemen met Klantenservice
Onze klantenservice is bereikbaar via 06-18493349 (mobiel), van maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@kaasdok.nl.