Ruilen & retourneren

Uw bestelling wordt altijd met plezier voor u klaargemaakt en verzonden. Normaal gesproken kunt u een bestelling niet terugsturen.

Als u merkt dat er een stuk kaas niet meer vacuüm is verpakt, dan kunt u dat stuk het beste als eerste gebruiken. Dat product is nog prima een tijdje houdbaar. Mochten meerdere stukken kaas niet meer vacuüm zijn verpakt direct na aankomst, dan kunt u met onze klantenservice contact opnemen om te zien hoe we dat het beste met u kunnen oplossen. Doe dat dan wel binnen twee werkdagen na ontvangst.
We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor schade die is veroorzaakt door (huis)dieren of het incorrect afleveren van de verzending of andere zaken die buiten onze schuld zijn gebeurd. Als u een verpakking hebt opengemaakt, kunt u het artikel helaas niet meer terugsturen.

In enkele andere gevallen kan dat wel. In specifieke gevallen vergoeden wij de kosten van het verzenden en betalen wij u ook het aankoopbedrag terug, bijvoorbeeld als wij het onjuiste product hebben verstuurd. Als u zelf per ongeluk iets verkeerds heeft besteld, kunt u in specifieke gevallen wel uw aankoopbedrag terugkrijgen, maar betaalt u zelf voor de retourverzending.

Als u na het lezen van deze aanwijzingen denkt in aanmerking te kunnen komen voor een retourzending, volg dan deze stappen:

Uw bestelling terugsturen?

    1. Neem eerst contact op met onze klantenservice om te bespreken of u in aanmerking komt voor de terugstuur procedure en zo ja, voor welke kostenvergoeding u in aanmerking komt.
    2. Na een overeenstemming sturen wij u een e mail met de afgesproken procedure.  Stuur de producten in orginele staat, onbeschadigd en onaangebroken terug in originele doos,  incl. een print van de email die u heeft ontvangen hierover.
    3. Maak gebruik van de adresgegevens die u van de klantenservice hebt ontvangen
    4. Zorg dat de huidige adressticker onleesbaar is.

    Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Als aan alle voorwaarden is voldaan, zullen we daarna de overeengekomen kosten vergoeden. Dit kan enkele werkdagen duren.

Contact opnemen met Klantenservice

Onze klantenservice is bereikbaar via 06-18493349 (mobiel), van maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@kaasdok.nl.