Garantie en klachten

Gebreken bij ontvangst

Is bij ontvangst van jouw bestelling iets wat niet voldoet aan de kwaliteitseisen? Neem dan direct contact met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om altijd een passende oplossing te bieden!

Garantietermijn

Wij leveren producten van hoogwaardige kwaliteit die met veel liefde & passie wordt bereidt en klaargemaakt. Al onze kazen vers van het mes wordt direct vers geseald. Waardoor wij 60 dagen vers garantie geven op gesloten verpakkingen. Wij controleren altijd voor verzending of de producten daadwerkelijk goed dicht geseald zijn.  Mocht het product toch niet de kwaliteit zijn die wettelijk zijn vastgesteld.

Stappenplan garantie en gebreken

Om in aanmerking voor de garantieregeling te komen dien je de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld bij onze klantenservice dat een product niet naar wens is.
  2. Bespreek met elkaar het probleem.
  3. Onze medewerker geeft aan welke vervolgstap op oplossing noodzakelijk is.
  4. Wordt bevestig per mail en eventueel kunt u het product retourneren.

Klachten

Ben je niet tevreden over het artikel of over onze service? Dan verzoeken we je graag om dit te melden. Neem contact op met één van onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar via: 06-13733805, van maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur en zaterdag 8:00-17:00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@kaasdok.nl. Binnen 48 uur ontvang je conform de algemene voorwaarden een inhoudelijke reactie.