Garantie & Service

Gebreken bij ontvangst

Is er bij ontvangst van jouw bestelling iets wat niet voldoet aan de kwaliteitseisen? Neem dan direct contact met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om altijd een passende oplossing te bieden!

Garantietermijn

Wij leveren producten van hoogwaardige kwaliteit die met veel liefde & passie worden bereid en klaargemaakt. Al onze kazen vers van het mes worden direct vers geseald, waardoor wij 60 dagen vers garantie geven op gesloten verpakkingen. Wij controleren altijd voor verzending of de producten daadwerkelijk goed geseald zijn.

Stappenplan garantie en gebreken

Om in aanmerking te komen voor de garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:

  1. Meld bij onze klantenservice dat een product niet naar wens is.
  2. Bespreek het probleem.
  3. Onze medewerker geeft aan welke vervolgstap of oplossing wordt aangeboden
  4. Het gesprek wordt bevestigd per mail en eventueel kunt u het product retourneren.

Klachten

Ben je niet tevreden over het artikel of over onze service? Dan verzoeken we je graag om dit te melden. Neem contact op met één van onze klantenservice medewerkers. Onze klantenservice is bereikbaar via: 06-13733805, van maandag t/m vrijdag 08:00-20:00 uur. Of stuur een e-mail naar klantenservice@kaasdok.nl. Binnen 48 uur ontvang je conform de algemene voorwaarden een inhoudelijke reactie.